Субота, 14.06.2025, 00:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Українська мова для студентів ТДТЕПК

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Структура ділового спілкування. Техніка ділового спілкування. Мовленнєвий етикет.

ТЕМА 2.2. Структура ділового спілкування. Техніка ділового спілкування. Мовленнєвий етикет.

 

Ключові поняття: спілкування, ділове спілкування,  бар’єр у спілкуванні, етикет, мовний етикет, мовленнєвий етикет, службовий етикет, публічний виступ, бесіда, ділова бесіда, службова нарада

ПЛАН

  1. Форми та функції ділового спілкування.
  2. Бар’єри в спілкуванні та шляхи їх подолання.
  3. Основні види ділового спілкування: публічний виступ, ділова бесіда, службова нарада .
  4. Мовленнєвий етикет.

 

Студенти повинні

знати:

  • скарбницю народної мудрості про культуру спілкування;
  • національні особливості українського мовленнєвого етикету;
  • етикетні формули спілкування;
  • правила етикету під час ведення переговорів, укладення договорів тощо;
  • мовленнєві одиниці із значеннями: прохання, вибачення, згоди, прощання;
  • особливості комунікації працівників галузі культури;
  • стиль, манери поведінки з партнерами.

уміти:

  • використовувати етикетні моделі під час спілкування (виступи, доповіді, обговорення);
  • орієнтуватися в ситуаціях (влаштування на роботу , проведення ділової бесіди);
  • виконувати ситуаційні завдання на знання особливостей мовленнєвого етикету: лексичні, стилістичні вправи (слововживання, фразування, редагування тощо);
  • складати діалоги, полілоги з використанням етикетних форм комунікації;
  • бути цікавим, культурним співрозмовником.

Завдання та вправи

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2025
uCoz