Субота, 14.06.2025, 17:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Українська мова для студентів ТДТЕПК

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форми та функції ділового спілкування

Спілкування (комунікація)-  своєрідна форма зв’язку людей у процесі їхньої пізнавально-трудової діяльності; обмін інформацією, що здійснюється за допомогою різних засобів, насамперед, мови. Засоби передачі інформації поділяються на вербальні (словесні) та невербальні (несловесні) –жести, міміка, рухи, погляд, поза тощо

 

Звичайне спілкування (розмова)

Ділове спілкування

  • попередньо не планується ;
  • не визначається його мета, зміст
  • передбачає попередню підготовку ;
  • визначення змісту, мети, можливих висновків
  • під час звичайної розмови люди можуть торкатися різних, часто не пов’язаних між собою тем;
  • спілкування носить інформативний характер
  • не виходить за рамки теми;
  • має конструктивний характер;
  • спрямована на розв’язання конкретних завдань, досягнення визначної мети
  •  не зобов’язує нікого приймати рішення
  • обов’язкові висновки, що отримуються на основі узгодження думок;
  • розробка взаємоприйнятного рішення та організація взаємодії партнерів

 

 

         Ділове спілкування – це специфічна форма контактів та взаємодії людей, що мають певні повноваження від своїх організацій. Ділове спілкування включає обмін пропозиціями, вимогами, поглядами, мотивацією з метою розв’язання конкретних проблем, підписання угод чи встановлення інших відносин між підприємствами.

         Під час ділового спілкування через усні й письмові контакти партнери намагаються вплинути один на одного, аби змінити існуючу ситуацію. Ділове спілкування завжди орієнтоване на результат. При оптимальному результаті ділового спілкування кожний його учасник усвідомлює, що він отримав певні вигоду у порівнянні з вихідною ситуацією.

 

Мета ділового спілкування -  викликати у партнерів взаємне бажання діяти певним чином.

 

Фази ділового спілкування:

початкова, протягом якої встановлюються вихідні контакти;

*  основна, протягом якої реалізується така послідовність дій:

         - встановлення проміжної та кінцевої мети спілкування;

         - безпосередні мовні та документальні контакти;

         - взаємний аналіз вихідних та проміжних позицій;

         - пошук узгоджених рішень, визначення перспектив спілкування;

* завершальна, протягом якої формулюються підсумки ділової взаємодії.

 

Форми ділового спілкування:

  • ділова бесіда віч-на-віч;
  • розмова по телефону;
  • діловий лист;
  • діловий прийом.

 

Функції ділових партнерів у діловому спілкуванні:

- передають та сприймають виробничу інформацію;

- коригують поведінку свою і партнера;

- стимулюють емоційні контакти;

- організовують спільну діяльність з партнерами для опрацювання взаємовигідних рішень. 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2025
uCoz